POSJETITELJI KONGRESNI URED KRUŽNA PUTOVANJA RURALNI TURIZAM
 

MedijiNovi web site Turističke zajednice grada Dubrovnika
MEDIJI

Opis
Novi web site Turističke zajednice grada Dubrovnika
2

A- A A+


Turistička zajednica grada Dubrovnika i LAUS CC ovim projektom nastavljaju uspješnu 14 godišnju suradnju. Novi web site predstavlja prezentacijsku platformu na kojoj se svi registrirani sudionici turističke ponude Grada mogu izravno, bez posrednika, predstaviti objavom svojih sadržaja. U periodu od 21. lipnja do 30. kolovoza na novoj web stranici ukupno je zabilježeno 46 758 posjetitelja, dok je prosječno vrijeme zadržavanja jednog posjetitelja 3 min 51 sek. U ukupnom broju posjetitelja njih je čak 74,70 posto novih iz 111 zemalja, od kojih je po nacionalosti najviše posjetitelja iz Hrvatske, Velike Britanije, Španjolske , Njemačke i drugih zemalja.



Turistička zajednica grada Dubrovnika je 20.6. ove godine objavila novu verziju svojih web stranica na adresi http://visit.dubrovnik.hr. Objavljene su engleska i hrvatska verzija weba, te je time završena prva faza u projektu izrade novog web site-a. U drugoj fazi slijede verzije stranica na ostalim jezicima (u planu su objave na francuskom, talijanskom, njemačkom, ruskom, španjolskom i japanskom jeziku). Web site je koncipiran na bazi portala sa nekoliko samostalnih subportala od kojih je svaki namijenjen različitim interesnim skupinama na kojima su predstavljene opće informacije za posjetitelje, kruzing ponuda, kongresna ponuda, ponuda u segmentu ruralnog turizma, kao i informacije za medije i partnere. Vrijednost projekta izrade web site-a iznosi 260.000 kn, što je definirano u planu i programu rada Turističke zajednice grada Dubrovnika za 2010. godinu.
Svi poslovni subjekti i fizičke osobe, članovi Turističke zajednice, u mogućnosti su samostalno unositi i mijenjati sadržaje o svojoj ponudi, pa na taj način ovaj web site postaje svojevrsna prezentacijska platforma za sve sudionike koji kreiraju turističku ponudu Grada (hotele, agencije, privatne iznamljivače, institucije u kulturi, ...). Jednostavno administracijsko sučelje omogućuje primjerice svim registriranim hotelima, agencijama i privatnim iznajmljivačima objavu podataka i fotografija o svojoj ponudi, označavanje lokacije na mapama, vezivanje sa sadržajima na društvenim mrežama ili uključivanje u odabrane prodajne kanale kao što je Dubrovnik Quality Private Services. Na sličan način sve institucije koje sudjeluju u događanjima, mogu najave događaja objavljivati na određenoj lokaciji portala. Sukladno s aktualnim trendovima, naglašena je veza sadržaja ovog site-a i nezavisnih izvora sa društvenih mreža, tako da osim sadržaja obavljenih na Twiter-u, Facebook-u, YouTube-u ili Flickr-u, jedan dio sadržaja čine komentari korisnika i blogovi objavljeni na nezavisnim site-ovima, a koji govore o Dubrovniku i turističkoj ponudi. Web site je izveden na posebno prilagođenoj verziji LAUS CC-ovog sustava za upravljanje sadržajem LAUS i SWAP, koji je za ovu namjenu proširen specifičnim funkcionalnostima vezanim uz objavu informacija o ponudi hotela i privatnog smještaja i objavi događanja.
U periodu od 21. lipnja do 30. kolovoza na novoj web stranici ukupno je zabilježeno 46 758 posjetitelja, dok je prosječno vrijeme zadržavanja jednog posjetitelja 3 min 51 sek. U ukupnom broju posjetitelja njih je čak 74,70 posto novih iz 111 zemalja, od kojih je po nacionalosti najviše posjetitelja iz Hrvatske, Velike Britanije, Španjolske , Njemačke i drugih zemalja.
 


 


Dodaj u Moj planer




Povratak na početnu stranicu
 
  Dobro nam došli  
Dubrovnik tijekom godine posjete mnogobrojni inozemni novinari

Njihovi inspirativni članci, vrhunske fotografije i zanimljivi TV prilozi svijetu otkrivaju ljepote Dubrovnika. Turistička zajednica grada Dubrovnika godišnje ugosti, zajedno s Turističkom zajednicom Dubrovačko – neretvanske županije i Hrvatskom Turističkom zajednicom, oko četiri stotine inozemnih novinara. Gotovo svaki inozemni novinar koji dođe u posjet Hrvatskoj, posjeti i Dubrovnik.

Ovo je kutak namijenjen medijima, gdje možete pročitati press release o Dubrovniku, uvrstiti se u mailing listu za Newsletter, preuzeti slike Dubrovnika visoke rezolucije, te pogledati promotivni film „Unique Dubrovnik“.

Pozivamo Vas da, ukoliko već niste, posjetite Dubrovnik i svoj doživljaj ovog jedinstvenog, srednjovjekovnog  Grada prenesete svojim čitateljima. 

Vaš PR team


  Kontakti  
Otvoreni smo za sve Vaše prijedloge, sugestije i primjedbe, a možete nas kontaktirati na:
jelka.tepsic@tzdubrovnik.hr
sandra.milovcevic@tzdubrovnik.hr

press@tzdubrovnik.hr.